Spørsmål og Svar

Vi gjør vårt beste for å yte god og kjapp kundeservice. Ta kontakt med oss her om du har noen spørsmål!

Har dere butikk?

Vi driver utelukkende med e-handel og har derfor ingen fysisk butikk.

Sender dere bare til Norge?
Nei, vi sender til både Norge, Sverige, Danmark og Finland.

Hva koster frakten?
Vi bruker Posten Bring til alle forsendelser. Frakten blir automatisk beregnet i kassen. Du får også muligheten til å velge hvilken leveringsmetode som passer deg best.

Hvilken betalingmetoder har dere?
Vi benytter to betalingmetoder i vår nettbutikk. Stripe (Visa, Mastercard, American Express etc.) og PayPal.

Hvor lang er leveringstiden?

Bestillinger leveres normalt innen 2-5 virkedager for våre egne produkter (Merket med WOHO). Dette kan dessverre ikke garanteres, da mange faktorer spiller inn. Hvor i landet skal det sendes? Hvor mye oppdrag har posten for øyeblikket og lignende.

For produkter under kategorien Interiør og dekorasjon benytter vi eksterne leverandører. Leveringstiden vil være noe lengre på disse produktene da de sender direkte fra leverandør til deg. Les mer om det her

Hvordan returnerer eller bytter jeg en vare?

Vi har 30 dagers angrerett. For å returnere eller bytte èn eller flere varer fyller ut enkelt ut skjemaet du mottok med din forsendelse. Om du har mistet skjemaet kan det lastes ned her

Hvor kan jeg finne deres kjøp- og leverings betingelser?

Les om kjøp- og leverings betingelsene våre her

Jeg ønsker å kjøpe store kvantum eller forhandle deres produkter

Som meditasjon, trening- yoga studio/forening eller nettbutikk kan vi tilby forhandler status. Du kan da handle våre produkter til forhandlerpris. På denne måten kan du tilby våre produkter i din egen butikk. Ta kontakt med oss her

Hvor er bambusklærene?
Vi har sluttet med bambusklær. Selv om vi fremdeles syntes dette er et fantastisk materiale for klær gjør marked og etterspørsel det vanskelig for oss å fortsette på dette tidspunktet. Kanskje det kommer tilbake senere?